“Hari Tu Dah Kurus, Sejak Svami Ada Dekat Rumah Makin Bertambah Berat Datin.”

Jika beberapa bulan yang lalu khabar angin tentang keretakkan rumah tangga usahawan terkenal Datuk Aliff Syukri dan Datin Shahida berlegar-legar di media sosiaI.

Sekarang mereka berdua tampak lebih mesra dan romantis.

Mereka lebih kerap memuat naik video dan foto bersama mal4h memuji pasangan masing-masing.

Mungkin mereka berdua sedar apa yang berlaku adalah ujian untuk kuatkan lagi hubungan keluarga mereka.

 

View this post on Instagram

 

❤️❤️ @aliffsyukriterlajaklaris

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on


Ramai netizen yang suka melihat gelagat pasangan ini, mereka sering berkongsi aktiviti bersama keluarga mal4h para pekerja mereka pun sangat rapat dengan keluarga pasangan ini.

Biarlah pelbagai kontr0versi yang datang tetapi mereka lebih selesa untuk tidak menghir4ukan suara-suara sumbang di belakang mereka.

Menurut Datin Shahida sejak suaminya pulang semula ke rumah seleranya makin bertambah.

Sebelum ini memang ramai yang menegur beliau yang semakin kurus.

Biasalah tu Datin, orang tengah bahagia senang hati suami ada depan mata.

Banyak sungguh la makan hari ni….hari tu saya dah kurus banyak..haha

Sejak @aliffsyukriterlajaklaris ada rumah ni macam bertambah2 je berat naik.


Perkongsian yang di buat oleh Datin Shahida mendapat pelbagai komen dan reaks1 dari para pengikutnya. Rata-rata suka melihat perubahan pasangan ini, mal4h dilihat semakin romantik dan bahagia.

Semoga berbahagia hingga ke Jannah puan… Heee tak pe kembang bahagia…

Alhamdulilah…moga bahagia je jannah

Assalamualaikum datin saya dr indonesia …bahagia selalu ye datin n dato

Takpe.. Datin tetap cantik..semoga bahagia hingga ke jannah aamiin.

Semoga kebahagian milik datin ngan datuk Alif berkekalan sampai ke akhir hayat. aminnnn suka tgok da bahagia balik

Kan.. Kalau ada somi dekat dengan kita makan pun kena ikut cara dia nak makan

Takpelah Datin berat naik sik1t je tu. Semoga hubungan Datuk dan Datin kek4l bahagia sampai bila-bila. G4duh manja sikit-sikit tu biasalah kan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @KLPRESS

Sumber:Meh Baca

PERHATIAN: Pihak KL PRESS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KL PRESS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri